Resultaat

Jaarverslag SSK 2023 beschikbaar

Vandaag heeft het bestuur van Stichting Supporting Kudelstaart haar jaarverslag over het afgelopen jaar 2023 geplaatst. Deze vindt u op onze pagina Jaarverslagen. "We kijken terug op een mooi jaar waarin we de verenigingen uit Kudelstaart goed hebben kunnen ondersteunen met financiële bijdragen" zei Peter van den Bergen, voorzitter van Stichting Supporting Kudelstaart.

Kleine aanpassing in ophaalschema oud-papier

Naar aanleiding van de eerste ervaring met het ophalen van het oud-papier in twee delen is er een kleine wijziging in het ophaalschema doorgevoerd. Het papier bij de winkels in het winkelcentrum wordt vanaf februari 2024 op de tweede vrijdag van de maand opgehaald. Voor de rest blijft alles hetzelfde. Zie ook onze oud-papierpagina.

Kienavond 24-11-2023

Op vrijdag 24 november 2024 organiseerde SSK weer een succesvolle kienavond, waarbij ook de goed-heiligman en zijn Pieten ons een bezoek brachten. U vindt hier een foto-impressie.

Kudelstaartse Kienavond groot succes!

Weer veel Kudelstaartse gezelligheid afgelopen vrijdag tijdens de Kudelstaartse Kienavond in Dorpshuis 't Podium. Er werd niet alleen gekiend voor de mooie (lokaal gekochte) prijzen maar ook voor een extra financiële ondersteuning voor maar liefst 13 Kudelstaartse verenigingen! Ruim € 1350 is totaal overgemaakt waarvan de Damesvereniging maar liefst €450 bij elkaar heeft gekiend!

SSK ondersteunt Voedselbank Aalsmeer / Kudelstaart

De Stichting Voedselbank Aalsmeer verzorgt al vele jaren voedselhulp voor mensen die wonen in de gemeente Aalsmeer, en die dit door omstandigheden tijdelijk nodig hebben. De levensmiddelen krijgen ze van winkeliers en producenten die het schenken om verspilling tegen te gaan (bijvoorbeeld bij overproductie of slecht verkoopbare artikelen wegens verpakkingsfouten), of van particulieren die dat voor de Voedselbank kopen. Van al die levensmiddelen worden voedselpakketten samengesteld. Dit alles wordt mede mogelijk gemaakt door de onbaatzuchtige inzet van vele vrijwilligers en sponsoren.

Oud-papier

Foto-albums

SSK draagt bij aan deze verenigingen & stichtingen

Het SSK-bestuur verantwoordt haar activiteiten in jaarverslagen die op deze website worden gepubliceerd.

SSK in de media