Evenementen in Kudelstaart

Op deze pagina houden wij, met medewerking van het Kudelstaarts verenigings- & bedrijfsleven, bij welke evenementen er in Kudelstaart zijn. U kunt uw evenement aanmelden via het formulier onderaan deze pagina. De evenementenkalender wordt periodiek gepubliceerd in InKudelstaart.

-------------- Deze maand ------------

---------- Volgende maand ----------

----------------- Daarna ---------------

> Vrijdag 6 september 2024: Koppelschiettoernooi - Sportcomplex VZOD

• Organisatie VZOD
  • Hoe werkt het? Gezelligheid staat voorop! Twee spelers schieten op de korf van hun tegenstanders die 6 meter verder staat. Om beurten wordt er geschoten en na de poulewedstrijden volgt een spannende finaleronde.

• Opgeven via jubileum@vzod.nl ovv koppelschieten 2024!
    Let op: een koppel bestaat uit minstens één niet-korfballer.

• Meer informatie: Facebook VZOD

> Vrijdag 29 november 2024, 20:30: Kudelstaartse Kienavond (zaal open 19:30) - Dorpshuis Kudelstaart

• Organisatie: Stichting Supporting Kudelstaart
  • Kom kienen en steun de kudelstaartse verenigingen
  • Meer informatie: Website SSK

Evenement aanmelden

Wij plaatsen uw evenement graag op deze pagina. U kunt het aanmelden door het onderstaande formulier in te vullen en op te sturen. Houdt u alstublieft rekening met het volgende:

• Wij plaatsen alleen evenementen in Kudelstaart,
    • voor zover georganiseerd door de verenigingen, stichtingen of het bedrijfsleven uit Kudelstaart,
    • bedoeld voor een groot deel van de Kudelstaarters
    • en voor zover niet uitsluitend met een commercieel doel.
  • De teksten uit uw aanmeldingsformulier worden in principe zonder correcties overgenomen.
  • Van de onderstaande velden worden datum, begin- en eindtijd, titel evenement en locatie in de kop van het bovenstaande overzicht meegenomen. De rest van de gegevens wordt in het uitklapgedeelte geplaatst.
  • Wij doen ons best om uw inzending zo snel mogelijk hier te publiceren, maar het kan enkele dagen duren voordat onze vrijwilligers de publicatie hebben verzorgd.