Kudelstaartse Kienavond groot succes!

Weer veel Kudelstaartse gezelligheid afgelopen vrijdag tijdens de Kudelstaartse Kienavond in Dorpshuis 't Podium. Er werd niet alleen gekiend voor de mooie (lokaal gekochte) prijzen maar ook voor een extra financiële ondersteuning voor maar liefst 13 Kudelstaartse verenigingen! Ruim € 1350 is totaal overgemaakt waarvan de Damesvereniging maar liefst €450 bij elkaar heeft gekiend!

Reischeque €250
De bonusronde, met als prijs een reischeque ter waarde van €250, werd gewonnen door Ans van Berkel en Jacqueline van Netten. De reischeque werd symbolisch doormidden gescheurd toen zij besloten om de reischeque met elkaar te delen.

Oud papier
SSK zorgt er ook al jaren voor dat iedere eerste vrijdag van de maand het oud papier in Kudelstaart wordt opgehaald, met medewerking van firma Nijssen en diverse vrijwilligers van de Kudelstaartse verenigingen. De verenigingen krijgen hiervoor een vergoeding. De eerste volgende ophaaldag van het oud papier is vrijdag 2 december.